Un curs més celebram l'arribada del Nadal amb els amics i les amigues de Menorca Britània. Un matí ple de tallers, contes... i com no, un típic berenar nadalenc ofert per aquesta magnífica associació. Crackers, postals, garlandes... Detalls que engalanen l'entrada del centre, tot al voltant del magestuós arbre de Nadal que ens dóna la benvinguda cada matí. També destacar la magnífica feina de la comissió de biblioteca, amb el divertit plafó dedicat a l'hivern. A més, han vinguts els/les alumnes del CEIP Fornells, que han passat el matí amb nosaltres. IB3 ha vingut a fer un reportatge, entrevistant a alumnes, mestres i col.laboradors de l'associació. Un gran èxit, una vegada més! Fins al curs vinent!!!!
divendres, 11 de desembre del 2015
TALLERS DE NADAL AMB MENORCA BRITÀNIA
dijous, 10 de desembre del 2015
TALLERS DE NADAL SEGON BLOC
Fantàstic matí de tallers de Nadal! Enguany, hem fet un ninot de neu a partir d'un calcetí i arròs, així com una corono de Nadal amb elements reciclats extrets de la natura (pinyes, ràfia...). També hem fet un arbre de Nadal en 3D amb cartró, pintat a l'estil cubista. Molt de moviment en el segon bloc durant el matí, que ha donat uns treballs preciosos!!! Enhorabona a tots i totes per la feina feta!!! I bon Nadal!!!!
SANTA ÀGUEDA
Els/les alumnes de 4t, 5è i 6è hem anat d'excursió a veure les runes del castell de Santa Àgueda. Hem xalat molt!!!
dimecres, 25 de novembre del 2015
ESTELS
Els estels per a l'Ajuntament de Primària ja estan llestos!!! A l'entrada de l'escola els trobareu!!!
dimecres, 11 de novembre del 2015
TEATRE MUSICAL
Dimarts vam anar tota la Primària a veure una obra de teatre musical, Pere i el llop, on vam gaudir de bona música instrumental i més d'una rialla.
XERRADES PEDAGÒGIQUES
Avui matí els/les mestres del segon bloc de Primària han celebrat amb els pares i mares dels seus grups la tradicional reunió pedagògica de principi de curs, on han detallat sistemes de treball, així com les característiques principals de les metodologies que apliquen a les seves classes diàriament.
divendres, 30 d’octubre del 2015
BUNYOLADA 2015
HALLOWEEN 2015
Jocs i diversió a l'aula d'anlès per endinsar-se en la celebració de Halloween. En breu us penjarem més imatges.
CINE A L'ESCOLA
Subscriure's a:
Missatges (Atom)









































