Pàgines

dimecres, 30 de gener del 2013

DIA DE LA PAU 2013



Los/las alumnos/as de Religión del colegio os queremos hablar de lo que significa la paz para nosotros:

La paz no se construye en un día, sino en toda la vida, con una actitud de bondad.

Como dijo Gandhi: "NO HAY CAMINO PARA LA PAZ, LA PAZ ES EL CAMINO".

Si todos pensásemos así, se acabaría la guerra; que no solo está lejos, sino también a nuestro alrededor.

Hoy es el día de la Paz, aunque un día no es suficiente para explicar los desastres del mundo. Podemos hablar, leer poemas, hacer dibujos, pero realmente los que han sufrido los horrores de una guerra saben de qué hablamos. Hay un poema de una niña yugoslava de nuestra edad que ha pasado por muchas penurias y lo expresa así:


IVANA
(11 años, de Cepin)


Detened la guerra y la lucha
por la sonrisa de un niño.
Detened los aviones y los autobuses
por la sonrisa de un niño.
Detened todos los tanques
por la sonrisa de un niño.
Detened todo lo que mata y destruye
por una sonrisa de felicidad
en la cara de un niño.


Els alumnes de Religió del centre van fer un especial de ràdio el dimecres a les 9:00h, on van transmetre a la resta del centre el manifest que varen preparar per llegir a l'acte que es va fer a la plaça Conquesta amb altres escoles de Maó.




diumenge, 27 de gener del 2013

CALL ME MAYBE SONG

The girls and boys in 4th level listen, complete and sing this week's radio song. Well Done!!!


 

dimarts, 22 de gener del 2013

6th CLASS PRESENTATIONS

Click below to see some pictures of the 6th class students. They are talking about a country. 




dilluns, 21 de gener del 2013

SANT ANTONI 2013

** En breu penjarem vídeos de les obres de teatre dels alumnes de Primària. Mentrestant, us deixam algunes imatges de la jornada:


TRADICIONAL TORRADA DE SOBRASSADA
AMENITZAT PER L'APIMA DEL CENTRE






XERRADA DEL SR. TRIAY SOBRE LA TRADICIÓ 
DE SANT ANTONI ALS ALUMNES DEL TERCER CICLE








dimarts, 15 de gener del 2013

LET'S SING!

 
Si visitau el bloc d'Educació Infantil veureu els fiets i les fietes de P5 cantant en anglès. No us ho perdeu!

dilluns, 14 de gener del 2013

EXPOSICIÓ 3R CICLE

Aquest trimestre els alumnes i les alumnes de 3r cicle han muntat una exposició a l'entradeta de l'escola. El grup de cinquè ha treballat sobre Prehistòria, exposant uns treballs sobre els 3 períodes: Paleolític (murals), Neolític (cubs) i Edat dels Metalls (construccions talaiòtiques). El grup de sisè ha treballat sobre l'Edat Mitjana, exposant uns castells en 3D fantàstics. Aquí en teniu algunes imatges:



dissabte, 22 de desembre del 2012

CONCERT DE NADALES 2012

EI 3 ANYS

EI 4 ANYS
 

EI 5 ANYS
 

PRIMER
 

SEGON
 

TERCER






QUART
 

CINQUÈ


SISÈ
 

dissabte, 8 de desembre del 2012

DIADA MENORCA BRITÀNIA

Divendres 7 de desembre hem celebrat una jornada fantàstica amb els nostres amics de Menorca Britània. Un matí ple d'activitats divertides i dolces amb un punt en comú, la llengua anglesa. Aquí tenim algunes imatges d'aquest fantàstic matí:

* Programa de ràdio:




* Articles en premsa:


* Tallers de manualitats nadalenques:

detall de les postals fetes als tallers

arbre decorat amb els crackers fets al taller


* Berenar típic anglès nadalenc:



* Conta contes en anglès:



* Comiat als amics de Menorca Britània i entrega dels presents que vam preparar amb la mestra d'anglès:



dijous, 6 de desembre del 2012

DECORACIÓ DE NADAL DE L'ESCOLA

Aquests dies estam acabant la decoració de Nadal a l'escola. L'entrada de l'escola hi ha un arbre preciós que decorarem gràcies als tallers que farem demà divendres amb els nostres amics i amigues de Menorca Britània. També hi trobareu un fantàstic betlem fet pels alumnes de Religió i un panell decorat pels alumnes del primer cicle. A poc a poc afegirem fotos de tots els cicles perquè pugueu veure des de casa la bona feina que hem fet entre tots i totes.