divendres, 22 de gener del 2016
dijous, 21 de gener del 2016
DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU
S'apropa el dia de la Pau i la no violència d'aquest 2016... Uns moments on el món està saccejat per fets humanitaris molt dramàtics i que ens feren la sensibilitat a tota la Humanitat. Per açò, enguany hem fet un treball més pedagògic des de les aules, aprofitant les classes de Religió i Valors, on hem aprofundit en les conseqüències que produeixen aquests fets. El resultat ha estat un mural on cada grup s'ha expressat mitjançant la imatge i la paraula. Els trobareu a l'entrada del centre.
dimecres, 20 de gener del 2016
TALLER : QUÈ FER DAVANT LA PÈRDUA D'UN ÉSSSER ESTIMAT
Avui matí els/les alumnes de sisè han fet un taller sobre com emfrontar-se a la circumstància de perdre a algú a qui s'estima amb na Toya, enfermera de paliatius. Ha estat un treball de l'emoció més pura que ha fet brollar sentiments molt purs dels alumnes.
dimarts, 19 de gener del 2016
ENGLISH a tope!!
Hola a tothom!!
Aquí us deixam uns enllaços perquè pugueu veure un poquet què esteim preballant en el Pla Plurilingüe i al programa de Seccions Europees:
SEWING
SCIENCE
ENGLISH & FOOD
MERRY CHRISTMAS AND
HAPPY NEW YEAR!!!
Aquí us deixam uns enllaços perquè pugueu veure un poquet què esteim preballant en el Pla Plurilingüe i al programa de Seccions Europees:
SEWING
SCIENCE
ENGLISH & FOOD
MERRY CHRISTMAS AND
HAPPY NEW YEAR!!!
CUP CAKES
Avui matí, els/les alumnes de sisè hem fet la recepta de cup cakes que han treballat a classe d'anglès. Han sortit bonííííííííííssims!
dilluns, 18 de gener del 2016
E-TWINNING
Avui els alumnes i les alumnes de 4t han conegut els seus nous amics i amigues de POLÒNIA!
El centre participa a un programa internacional de E-Twinning on faran intercanvis de presentacions, pòsters... a més, xerraran pel xat i vÍdeoconferència!!!! Tot açò IN ENGLISH!!!
Per aquells que vulgueu conèixer més sobre el projecte podeu anar a l'enllaç següent AQUÍ
divendres, 15 de gener del 2016
PREHISTÒRIA
A l'entrada de l'escola podeu gaudir d'una ambientació que ha preparat la comissió de biblioteca sobre la Prehistòria. No us la perdeu!!!
SANT ANTONI
Avui celebram l'arribada de la festa de tots/es els/les menorquins/ines, Sant Antoni. Com és tradicional al nostre centre, de la mà de la nostra súperAPIMA, aquells/es alumnes que ho desitgin poden gaudir d'un bon berenar de pan sobrassada. També hi ha a la venda les habituals coques dels divendres al matí, que aquesta setmana s'encarrega de vendre el grup d'EI 3 anys. A Educació Infantil i Primer Bloc vam gaudir d'una representació de titelles per part de les mestres d'Educació Infantil sobre la història de Sant Antoni.
dissabte, 2 de gener del 2016
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

























