dimecres, 7 de març del 2012

S'AVIA COREMA

Ja ha acabat el Carnaval i ara ha començat la Quaresma. Aquests dies S'àvia Corema ha visitat algunes aules anunciant que s'ha acabat la festa i que tothom es tregui la màscara, que ara és el temps de la quarsma i ha contat el conte "El rei Carnestoltes i la vella Quaresma".


A més, al plafó de l'entrada hem fet un recull de diferents àvies coremes. N'hi ha alguna de molt divertida!


A cada classe tenim un cartell amb l'Àvia Corema per poder llevar-li un peu cada setmana.

 

21 comentaris:

Anònim ha dit...

Es divertida s´àvia corema per a vosaltres?a jo m´agrada molt!!!!!

mireia ha dit...

Ja li em llevat dos peus a l'avia coarema ara nomes ni queden cinc

ainhoa ha dit...

Demà li llevaren un peu a sàvia quaresma.

Ainhoa ha dit...

Avui li em llevat un peu a S'Avià corema

ainhoa ha dit...

A s'avia corma li em llevat tres peus i li quede quatre

ainhoa ha dit...

Que graciós m'he menjat una lletra, evidentment era S'avia corema

nerea ha dit...

ja s'han dut ses combers¡

nerea ha dit...

nomes queda una comber¡¡¡¡

nerea ha dit...

les potes de llop i de robot no m'agradan molt¡

ainhoa ha dit...

Cada divendres li llevam un peu
a s'avia corema

pilar rubí ha dit...

ja li hem tret 2 peus a la s'avia corema i el divendres traiem altre peu .

anonimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ha dit...

s'avia corema es un poc vastant fea

carlos 4t ha dit...

pilar li em tret 3 peus no 2

carlos 4t ha dit...

perque el anonim a dit aixo??????????

kaya 4t ha dit...

q be ya arriben ses vacanses ;)

mireia 4t ha dit...

Avui hem llevat el 4 peu que hem llevat A LLEVAT EL PEU EN TONI DE 4t

ainhoa ha dit...

avui li em llevat un peu a s'avia
corema

Anònim ha dit...

ja no queden combers

maria ha dit...

lla ceda un peu per ce abui em llebat un

Ainhoa ha dit...

Avui li em llevat el darrer peu a
s'avia corema

mireia ha dit...

S'avia coarema sense peus jajajaja!!