dijous, 26 de gener del 2012

REPRESENTACIÓ TEATRAL DEL "GAT AMB BOTES" I "ROMEU I JULIETA"


Els alumnes de 2n i 3r cicle d'Educació Primària de l'escola,  durant tot el primer trimestre han estat treballant sobre el conte del "Gat amb botes" i l'obra "Romeo i Julieta". S'han organitzat en tres  tallers, un per realitzar els decorats, un altre per realitzar les màscares i complements amb volum i un altre per aprendre els textos i representar l'obra de teatre. Són uns tallers rotatius, on cada grup anirà rotant al llarg dels propers trimestres, per preparar altres obres.
Els darrers dies d'escola, els altres grups del centre han pogut gaudir d'aquestes representacions.

El dia 24 de gener a les 17:30h. i les 18 h. es van tornar a representar les dues obres per als pares, familiars i amics que van voler venir a gaudir d'aquestes representacions.

8 comentaris:

Irene ha dit...

jo vaig fer lóbra de teatre era la narradora 1 va ser divertit

ainhoa ha dit...

jo vaig fer l'obra de teatre amb na
irene

mireia ha dit...

Ho vau fer super super bé, l'obra de teatre va sortir fantastica !!!!

irene ha dit...

Mireia ja se que va sortir fantàstic!!!!!!!!!!!!!!!

paola ha dit...

a jo ma va costar un poc apendre el paper de princesa !!!

kaya 4t ha dit...

jaja q bo jo baix fer de gat amb botes em ba partir el meu pare casi s¨adormia

nerea ha dit...

Me va encantar ho vau fer molt be¡¡¡

mireia ha dit...

Es ver Nerea ho van fer super super bé!!!! I ja se que va costar un poc sebre es paper pero per jo ho vau fer molt bé i tots SEMBLAVEU ACTORS DE VERITAT!!!